Mijn eerste Dotje van 2011




Meer foto's van Thinka
 

Reacties

  1. diane
    ze is prachtig
    voor jou eerste dotje van 2011
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ontzettend mooi weer Diane ! het is een plaatje. En wat leuk dat haar hoofdje ook kan draaien,

    liefs xxx
    Claudine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Diane,
    Wat is dit elfenkind toch een schatje :o-)
    Knap hoor dat het hoofdje kan draaien,is dit een nieuwe techniek ?

    Groetjes en tot mails.
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk elfenkind is dit geworden. De kleuren vind ik ook heel mooi. Perfeckt het is gewoon een plaatje zoals Claudine al zei.
    Lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn berichtje was weg.
    Super mooi Diane.
    Ik moest weer even komen kwijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat is ze mooi !!!
    maar dat kleintje in die eetlepel is echt het einde !
    dat kindje zou ik wel nog willen adopteren ! zoooo lief !!!
    vriendelijke groetjes,
    tanteanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi en lief elfenkind.
    Een lentebrengertje met haar bloempjes en konijntje.
    Gewoon schattig.
    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. She is such a sweet little beauty!!!
    blessings,Flora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diane
    Wat heb je weer een schatje gemaakt...super
    Hartelijke groeten Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je felecitatie!
    Dit dotje is toch wel heel erg mooi geworden, schattig. Ga je ook staan op de beurs in Hasselt?
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. allen heel hard bedankt voor de reactie's , het geeft moed om steeds door te gaan .
    Liliane , ik sta niet in Hassel ,jij wel ???
    Ga waarschijnlijk wel een kijken naar al dat mooi's
    Thanks everyone xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals iedereen vind ik dit een heel lief uitziend elfje. Ik zie ze zo al spelen met de andere elfenkinderen bij jou op zolder. In mijn hoofd heb ik haar al een mooie naam en lief karakter gegeven. groetjes Alexje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht